Artikel

Wij printen op mikroporeus satijn fotopapier (250g) met aan beide kanten een PE laag.
Het papier heeft een uitstekende kleurweergave en is tevens FSC® gecertificeerd.

Onze foto's worden door onze eigen fotografen gefotografeerd en zijn daarom alleen bij ons te koop.
Wij hebben wereldwijd exclusief recht op onze ontwerpen.

Onze lijsten worden in Denemarken geproduceerd en zijn van de hoogste kwaliteit.
Alle details zijn uitgekozen in samenwerking met onze lijstleverancier, die jarenlange ervaring in het vak heeft.
Voor ons concept hebben we ervoor gekozen om echt glas in onze lijsten te gebruiken.

Levering en retourzending

Onze posters worden voorzichtig en netjes ingepakt met karton en cellofaan.
Ze worden niet opgerold zoals vele anderen wel doen.

In principe versturen we jouw bestelling dezelfde of de eerstvolgende werkdag.
We streven naar een levertijd van 2-4 werkdagen.

Artikelen die je hebt gekocht in onze webshop kunnen binnen 90 dagen geretourneerd worden.
- Wanneer je artikelen retour stuurt moeten zowel de lijsten als de posters in de originele en het liefst een ongeopende verpakking zitten.
- Je betaalt zelf de kosten voor het retourneren, deze worden verrekend met de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Wanneer we jouw bestelling hebben aangeboden voor verzending ontvang je van ons een e-mail met informatie over het volgen van je bestelling.

Neem zo snel mogelijk contact op met ons wanneer posters of lijsten beschadigd zijn bij ontvangst.
Voeg foto's toe van de beschadigde artikelen en dan sturen we zo snel mogelijk een nieuwe bestelling.

Wanneer je bestelling retour is gekomen bij ons omdat je jouw bestelling niet tijdig hebt opgehaald, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via e-mail zodat we tot een oplossing kunnen komen.
- De klant betaalt zelf voor een nieuwe verzending.
- Wanneer een klant gebruik wil maken van het herroepingsrecht dan worden de retourkosten verrekend met de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Betalen en bestellen

Wanneer je na een aankoop bij ons geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen ligt dit misschien aan een verkeerd e-mailadres, of misschien is de e-mail in je spamfolder terecht gekomen. Wanneer dit niet het geval is dan kun je altijd contact opnemen met ons en dan kijken we met je mee.

Je hebt 90 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling.
Vergeet niet aan ons te melden dat je bestelling retour wilt sturen.

Wanneer het niet lukt om je bestelling te betalen, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons en vermeld welke betaalmethode je probeert te gebruiken zodat we het probleem op kunnen lossen.